Thursday 26 December 2013

මුලින්ම ඉතින් හඳුනාගෙන ඉමු

ඇත්තම කිව්වොත් මම නම් ටිකක් විතර පිටිසර පළාතක කෙනෙක්...
ඒ උනාට එච්චරම වන්නියේම නෙවෙයි... :P
ඔය තහනම් අඩවියේ රජතුමාගේ මාලිගාව තියන පළාතේම තමා ඉතින්... ලගම නෙවී ටිකක් විතර දුරින් 
ඔන්න ඉතින් මම පොඩිකාලේ ඉස්කෝලේ එහෙම ගියේ ගමේ තිබුණු පාසලකට..
අර අම්මලාගේ විභාගේ පාස් වෙලා මම ඔන්න යනවා අපේ පළාතේ තියන හොද පාසලකට..
අර සිකුරු ග්‍රහයාට කියන්නේ තව නමකින් උදේට... පහන් තරුව කියලා ... අන්න ඒ නම තමා අපේ පාසලේ අන්වර්ථ නාමය...
ආ මගේ හොදම යාලුවෝ සෙට් එක හම්බුනේ මේ ඉස්කෝලෙදි තමා..
ඒ අය ගැන පස්සේ කියන්නම්...
කොහොම හරි එක එක පිස්සු වැඩ ටිකක් කරලා එහෙම ඔන්න කොල්ල  සාමාන්‍ය පෙළ විභාගේ
ගොඩ දාගන්නවා
ඊට පස්සේ ඉතින් දොස්තර මහත්තයෙක් වෙන්න හිතාගෙන තමා උසස්පෙළ කරන්නේ.... :P
එත් ඉතින් දොස්තර මහත්තයෙක් වෙන්න නම් ඔන්න මට බැරුව ගියා....
අය්යෝ..... කමක් නෑ කොහොම හරි A/L ගොඩ දාගත්තා...
දැන් ඉතින් ප්‍රයිවෙට් කැම්පස් එකක ඩිග්රි එකක් කරනවා 
සල්ලි තියනවාට නෙවී... ආ මම ඉගෙන ගන්න කැමැත්තක් තිබුණු ක්ෂේත්‍රයක් හමුවීම නිසාමයි....
වැඩි
විස්තර ටික ටික දැන ගන්න ලැබේවි.

2 comments:

රෙහානි said...

onna mamath awa nannaththare :D

digatama liyamu..

Unknown said...

ගොඩක් ස්තුතියි......
අනිවාර්යෙන්ම :)